BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 31, 2009

~ Salam pembuka bicara ~


Assalamualaikum wbt.. Selamat sejahtera.. Selamat datang.. Welcome.. walau di mana jua anda berada.. salam dihulur pembuka bicara.. genapnya 1 februari 2009, terbuka juga hati ini utk membuka sebuah blog yg x seberapa ini sebagai teratak buruk persinggahan hari-harian..

Terima kasih diucapkan pada rakan2 yg banyak memberi dorongan dan sapot utk fatin memblogging~ tenkiu so much pada abg asam yg bantu fatin~ tenkiu pada pj a.k.a hafis yg tak putus2 bakar semangat suh bukak blog.. ekekekeke..
Buat kalian, yg sudi singgah jenguk2 kat sini, terima kasih banyak2.. takde ape sgt pom kat sini, biasa2 jek.. sekadar berkongsi cerita2 tentang diri fatin dan yg terjadi di sekeliling fatin~ ahakkss..

but u are all most welcome here~ =D

"The life I touch for good or ill will touch another life, and that in turn another, until who knows where the trembling stops or in what far place my touch will be felt..."

8 feedbacks:

uncle^dean said...

wow.....terpegun pokcik ngan corak warna yg digunakan....mcm terasa bestnyer ader blog sendiri...hehheheeh . trima kasih yer adik...pasal panggil pokcik jadi tetamu yg pertama...heheh...wish adik all the best ..!!!!

PJ selamba said...

erm...
nombor 2 pun jadi lah
welcome to da club fatin...

a s a m said...

fasa pertama dah selesai..
fasa kedua, penuhi blog ni dengan tauladan..

p/s: congratulation fatin!

Fatin said...

hehehe..tenkiu pokcik, pj & abg asam sbb sudi singgah and leave comment & for d warm welcome :D

fasa kedua, insyaallah abg asam, otw.. ahakkss~

Emblem of Purity said...

Wahhh....jumpa korang kat sini plak.

Fatin, congrats ye.

kasihkuamiera said...

amboi cntik nyer blog

cik miera said...

caiyok caiyok!!

Fatin said...

hehehe...welcome2 korang sume *hugs*